חתנו של החטוף שחולץ מספר: "נראה שהם יחסית בסדר"

פנחס בן זיו No Comments on חתנו של החטוף שחולץ מספר: "נראה שהם יחסית בסדר"

חתנו של החטוף שחולץ מספר: "ישנו שנת ישרים עד שקפצנו מאושר מהמיטה כשפשוט אמרו לנו – 'הם בידינו, תגיעו לבית החולים'. זאת הייתה הקלה ענקית". בראיון לאתר החדשות ynet סיפר כי שני החברים הטובים כבר מתכננים "על האש"

החטופים ששוחררו: לואיס הר (משמאל) ופרננדו סימון מרמן (מימין)
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עידן בז'רנו, חתנו של החטוף לואיס הר ששוחרר הלילה משבי החמאס, הגיב הבוקר לחילוץ הדרמטי ברפיח. בראיון לאתר החדשות ynet סיפר: "נפגשנו בחטף, הם עדיין בבדיקות. על פניו נראה שהם יחסית בסדר, למרות ששניהם ירדו מאוד במשקל ונראים מותשים. סך הכול הם מחייכים ונראה שיש להם הקלה על הלב".

בז'רנו מספר על השיחה המשמחת והבלתי-צפויה שהתקבלה באמצע הלילה: "הגענו לבית החולים ב-04:30 בערך, זה מרגיש לי כבר אמצע היום. קיבלנו טלפון ב-03:30, ישנו שנת ישרים עד שקפצנו מאושר מהמיטה כשפשוט אמרו לנו – 'הם בידינו, תגיעו לבית החולים'. זאת הייתה הקלה ענקית".

"לואיס עדיין במיטה שלו בבית החולים – נראה רזה וחיוור. המעט שהוא אמר – פחות דיבר על מה שעבר אלא ניסה לדאוג לנו להבין מה קורה. התעניין במצב שלנו. לא שכח שהיום זה יום ההולדת שלי ואמר לי מזל טוב".

גם בנסיעה לבית החולים התקשו במשפחה להאמין שזה באמת קרה: "לקח לנו כמעט שעה להגיע לבית החולים ואני לא בטוח כמה אשתי נשמה בזמן הזה, לא היה לנו ברור מה אנחנו עומדים בכלל לפגוש וזאת כזאת הקלה". הוא סיפר כי קלרה מרמן, שבעלה ואחיה הם החטופים ששוחררו, עדיין לא הגיעה לבית החולים: "קלרה בדרך לבית החולים והם עדיין לא נפגשו, בטוח שזה יהיה מרגש מאוד". בז'רנו סיפר כי שני החברים הטובים כבר מתכננים "על האש".



0 תגובות